vrijdag 7 november 2008

Google docs - part 2

Hier ben ik weer na een weekje blogstilte. Ondertussen wel de blogs blijven volgen van de collega-cursisten waarbij er enkelen toch een meer dan gemiddelde vaardigheid aan de dag leggen.
Ook na deze week bedenktijd zie ik mezelf niet veel gebruik maken van Google docs. Bij de vorige dingen had ik vaak het gevoel dat de tool wel iets kon betekenen binnen de (interne en externe) werking van de bib. Bij Google docs heb ik dat gevoel niet. Ik heb steeds naar behoren mijn ding kunnen doen met MS Office en de 'standaard' manieren om documenten te delen en te bewerken. Maar wat nu niet is, komt misschien nog wel.
Om toch braaf mijn opdrachtjes af te werken publiceer ik een Powerpointpresentatie die ik voorstelde tijdens de laatste Low Countries Library Link in Dronte (1-3 oktober 2008). Het is de voorstelling van een leesproject met anderstalige allochtonen. De originele presentatie (en deze van de andere sprekers) kan je bekijken op de verslagpagina van de Low Countries Library Link.

Geen opmerkingen: