zondag 22 maart 2009

Eigen schuld, dikke bult

In onze overmoed om het sjabloon van onze biblog zelf aan te passen, zijn we duidelijk te ver gegaan. Wat leeg aanvaardbaar leek is niet om aan te zien wanneer er berichten op verschijnen: afschuwelijke bladspiegel (of spreek ik hier beter van schermspiegel?), lettertype niet goed gekozen, tags moeten nog aangebracht, ... Waarom kan je trouwens niet doorklikken op de reacties op het filmpje? Ze zijn er wel degelijk (wat ik kan zien als ik het bericht bewerk) maar de link werkt niet. Bij de andere berichten lukt het dan weer wel. Al geprobeerd met extra witregel(s) maar noppes.
Hier moet de volgende dagen nog flink aan geschaafd.

Dit alles belet echter niet dat ik behoorlijk tevreden ben dat de blogtrein vertrokken is. Maar nu komt het belangrijkste: lezers vinden en houden. Op de beeldschermen in de bib draait reeds een promo-presentatie en ook onze andere kanalen zullen worden ingezet: e-nieuwsbrief, stads- en lichtkrant, rappelbrieven, website, leenbonnen, ...
Ik kan tegen mijn bestuur wel zitten vertellen dat een blog voor de bib belangrijk is, de bewijzen zullen nu wel moeten volgen.

Geen opmerkingen: