woensdag 25 maart 2009

Dire Straits unplugged in de Turnhoutse bib

Zopas Apture leren kennen, een tool die heel wat mogelijkheden biedt om je blog aantrekkelijker te maken voor de bezoeker. Via het eenvoudig toevoegen van allerlei multimedialinks kan je de aandacht trekken van de bloglezer. Even een (overdreven)testje.

Het muziektijdschrift Oor lanceerde vandaag het bericht dat Mark Knopfler bevestigd heeft dat de groep Dire Straits op 1 april 2009 een unplugged concert speelt in de Turnhoutse bibliotheek. De playlist van het concert is een staalkaart van de grootste hits van de groep. Bovendien zal Willy Deville een duet zingen met de leadzanger. Als slot van de avond zal een denderend vuurwerk worden afgeschoten in en om het kasteel van Turnhout.

Het bovenstaande is natuurlijk van het goede teveel, maar toont toch de mogelijkheden van de tool aan. Zeker in een bibliotheekblog waarin de meest diverse onderwerpen aan bod kunnen komen, kan dit een meerwaarde bieden.

2 opmerkingen:

Annie zei

Dank voor de tip, Paul! Dit lijkt me echt heel bruikbaar. Van zodra ik een tikkeltje meer tijd heb, ga ik dit eens grondig bekijken en toepassen.

Bib Maaseik zei

Die tool zag ik gisteren ook in het tijdschrift 'tips & advies internet' vermeld staan en het leek ook mij dadelijk iets om te gaan gebruiken. Ga het binnenkort dus ook uitproberen.