maandag 1 december 2008

Facebook : the sequel

Wat heb ik enkele berichten geleden ook alweer geschreven? Dat ik besloten had om toch maar geen vrienden te maken! Loze belofte voorwaar. Tot het eerste verzoek binnenvalt en je het onbeleefd vindt om niet te reageren, dus verzoek toch maar inwilligen. Maar één vriend is geen vriend, dus even wat rondgesnuffeld en nog bekenden gevonden en hen uitgenodigd om mijn clubje te komen versterken. Maar dan is het niet meer dan gepast dat je je profiel ook de nodige 'vulling' geeft. Wat weer aanleiding geeft tot commentaar waardoor weer een wederwoord wordt uitgelokt, en vertrokken ben je. Ben zelfs ongevraagd uitgenodigd om lid te worden van één of andere losbandige sekte van bibliothecarissen (waarop ik natuurlijk ingegaan ben). Kortom, de Facebooktrein is vertrokken al zal ik wel rijden met de rem op.

1 opmerking:

Eva Simon zei

Ja, heb ook een uitnodiging ontvangen van die sekte, maar daar durf ik me toch niet bij aan te sluiten, hoor!